vrijdag 11 september 2015

Blog project " verandering in de tijd " september

Dit is mijn foto van de maand september voor het foto project van Christa.
Het is voor natuurliefhebbers interessant om de veranderingen te zien tijdens het hele jaar.
De fonteinen doen het weer gelukkig.
De kleuren zijn al duidelijk anders, de man met het hondje is mijn eigen man en hondje.
De grote bladeren aan de voorkant zijn al aan het aftakelen.

Eind van de maand ga ik weer reageren, voorlopig houd ik dus nog even rust.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl


**Het is echt belangrijk om de foto's in het groot te bekijken.**
**Klik op de eerste foto dan kan je doorklikken of scrollen**


foto's van de eerdere maanden









Hieronder het blog van Christa!!






24 opmerkingen:

  1. heel mooi om de jaargetijden zo te laten spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma,
    Het blijft mooi om te zien, zo telkens vanuit dezelfde positie.
    Mooi ook om te zien hoe de natuur zich langzaam naar de herfst werkt. Grappig dat je man effe als figurant wilde spelen.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buena foto de septiembre, que bonito es verlas todas juntas. Un abrazo desde España Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma,
    Fraai proces is dat toch. En ik vind deze serie zo leuk!!! Hopelijk krijg je er in dec. een pak sneeuw op, zu leuk zijn!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are like Dutch miniature masterpieces!













    ALOHA
    ComfortSpiral
    =^..^=

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma.el proyecto,magnifico se empiezan a ver los primeros sintomas del otoño.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Irma, it is still a pretty spot, with lovely greens. Beautiful September image. Have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Irma, ik zie maand september niet. Kan dat kloppen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Roos, als het goed is staat nu de naam er ook bij, als je er met de muis overheen gaat.
      Foto heb ik ook ietsje groter gemaakt.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
    2. Ah nu zie ik het, dank Irma. Nog even en dan is er al weer een jaar voorbij. Het lijkt wel of het alsmaar sneller gaat.
      Groeten,
      Roos

      Verwijderen
  9. Hallo liebe Irma,
    eine große Veränderung ist noch nicht zu erkennen, nur an ein paar Blättern kann man den September erkennen. Schön das die Wasserfontänen wieder an sind.
    Nun können auch wir einmal Deinen Mann mit dem Hund kennenlernen :-)

    Ich wünsche Dir weiterhin eine schöne Blogpause.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk park lijkt mij dat. Ook grappig om te zien is dat op de meeste foto's mensen met honden lopen ;) Zomaar iets dat mij op viel, ik ben erg benieuwd naar de eerste veranderingen voor de herfst..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful place to walk !!
    Fantastic photos !!
    Have a nice Sunday !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. -`✺´-
    É interessante ver a mudança das estações.
    Cada estação tem seu próprio encanto!

    Uma boa semana, cheia de surpresas agradáveis!
    Beijinhos.
    -`✿´-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Irma,
    Fantastic photo of the month September, still very green.
    Happy week.
    Best regards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Irma,
    a wonderful view on your monthly object in landscape. The sky is more blue and the green deeper. Great !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful series through the seasons. Love your work, dear Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat jij -net als ik- ook nog niet echt "terug" bent, Irma. Mooie foto trouwens. In de zomer vind ik het plekje toch het mooist. Fijne avond. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry, Irma, that I haven't come earlier, haven't noticed that your September photo is on your blog already.
    Pls. send me always your link as soon as your photo is here on your blog, so that I don't miss it.

    Although there is still a lot of green colour to be seen in the park, the colours change and we notice that autumn has come.
    It's always funny seeing people walking by. :-)

    Thanks for having shown us your September photo and I'll put it into the gallery.

    Best regards and have a nice weekend, hope, you are well. :-)

    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.